Dün iş görüşmesine gittim , temiz kaliteli bi' firma..
İmzamda yazan işin resmi olarak departmanını açmayı planlıyorlar , maaş konusunda bi' fikir oluşmadı aklımda , hazır konu açılmışken " okokok " 'da müsade ederse bende fikirlerinizi almak istiyorum..
Kurumsal bi' bünye içerisinde " Seo " için ne talep etmeliyim.. Fikri olan varsa sevinirim , bu arada şirket Antalya'nın en sağlam referanslı tasarım - reklam danışmanlığı şirketi..