PhpBB ye geçmeyi araştır,
ona şifreler sıfırlanmadan geçebiliyorsan,
phpbb2 ye geç,ordan vb ye çevir.
Ben phpbb den vb ye geçtim,her şey sorunsuz çalıştı
Şifre sıfırlanması fln da olmadı