Konu
Üst Üste reklam yerleşimi ban sebebimidir
11-06-2008, 23:53:10
#11
MerTUraL
Artık insanlar reklamı görünce direk site kapar hale geldi bizim yüzümüzden onun için ziyaretçiyide boğmamak lazım. Tıklayacağı varsa tıklasın