ilizzionist merhaba vaktin varsa bir kaç soru sorucam

1- vb den phpBB 2 ye convert mi ettirdin ?
2- eğer öyle yaptıysan eski VB kullanıcıları eski vb şifrelerini yazarak phpBB foruma login olabiliyormu.

Hatırladığım kadarı ile bu konvert işleminde vb şifreleri phpBB ye dönüştürülemiyor ve login olmak isteyen kişi ŞİFREMİ UNUTTUM seçeneği ile yeni şifre aldıktan sonra giriş yapabiliyordu. (yanılmıyorsam)