Teşekkürler projenin görsel temasını arkadaşlarımı tasarlıyorlar bittikten sonra Yönetim arayüzü ve kullanıcı arayüzü ve diğer arayüzleri paylaşırım sizlerle. Bizde hala kendi veritabanı sunucumuzumu yazsak yoksa SQL 2005 mi kullansak karar veremedik. Bunun yanında önemli gelişmeler oldu 3 büyük verimerkezi ile anlaştık tabiki bunlar son kullanıcıya hitap etmeyen kurumsal bazlı çalışan verimerkezleri isimlerini şu an için veremiyorum ne yazıkki. Evoswitch ile görüşüyoruz Leaseweb araclığı ile softlayerın zaten DEV-API si ve Web Servisleri mevcut. The Planet ve SAVVIS ilede görüşüyoruz. Bakalım sonuçlar ne olacak. Ayrıca Microsoft Türkiye dende destek mektubu bekliyoruz hayırlısı.