Bu projeyi lisans hakkını aldıktan sonra 8 sunucumu gerekiyor kullanabilmek için onu tam olarak anlamadım. Her servis için ayrı bir sunucumu kullanmak gerekicek acaba?
<konudışı>
Bu akşamda gelebilirsiniz arkadaşlar.
Önce Starbucks, sonrada Mars' a gideceğim
Kahve içmek isteyen varsa pm atıp tel.imi alsın
Sanırım Starbucks size ait veyahut bir ortaklık söz konusu
</konudışı>