Bu projeyi lisans hakkını aldıktan sonra 8 sunucumu gerekiyor kullanabilmek için onu tam olarak anlamadım. Her servis için ayrı bir sunucumu kullanmak gerekicek acaba?


<konudışı>
Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu akşamda gelebilirsiniz arkadaşlar.

Önce Starbucks, sonrada Mars' a gideceğim

Kahve içmek isteyen varsa pm atıp tel.imi alsın

Sanırım Starbucks size ait veyahut bir ortaklık söz konusu
</konudışı>