Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar mı insanlara olan saygınız? Biz uğraşıp mesaj yazalım, siz okuma zahmetine bile girmeyin...
Estağfirullah Kerem,okudum tabiki ,hatta bencede diye başladım, sadece antende çekmesi biraz ilgincime gitti mantığını anlamadım o kadar.