peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede keyfi birşey değildir ama normal antenden seyredilmesi;biraz abest kaçıyor galiba ,burada şifrelemenin mantığı ne anlamadım.
Bu kadar mı insanlara olan saygınız? Biz uğraşıp mesaj yazalım, siz okuma zahmetine bile girmeyin...