Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
2nizde neyden bahsediyorsunuz adam diyorki o script bnm satıyorum 350 ytl işine geliyırsa alırsın ayrıca 100 yada 200 ytl ye yazdırcagın scriptler nasıl olacak biliyormusun yok ama bunu görüyorsun beğeniyorsun snnde hoşuna gitmişki burada yazmışsın