Konu
Hangi verimerkezinde sunucunuz var ?
11-06-2008, 02:43:28
#77
kankenan
Ni-Osman ın müşterileri yazmasın maşşalah tüm forum sanki onun müşterisi o nerde oylar orda
Bu arada teklan ı tavsiye ederim.