Konu
Bilecik Merkez'de Birileri Lazım Acil..
10-06-2008, 23:22:55
#3
BUGRAHANN
UTKU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vallahi hocam bilecikte olsam gel bende kal derimde bilecikte degilim
Kalma olayı olmaz , evdekileri de götüreceğim o yüzden 4 kişilik yer lazım sağolasın (: Kocaman r10'da Bilecikli kimse yok mu ?