UTKU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallahi hocam bilecikte olsam gel bende kal derimde bilecikte degilim
Kalma olayı olmaz , evdekileri de götüreceğim o yüzden 4 kişilik yer lazım sağolasın (: Kocaman r10'da Bilecikli kimse yok mu ?