Bi' kaç hafta önce küçük biraderim askerliğini yapmak üzere Bilecik 2. Jandarma Er Eğitim Tugayına gitti.. Yemin töreni ise 20 Haziran'da ve gitmem lazım.. Lakin otel filan bulamadım , Adalet Bakanlığı , Emniyet gibi kurumların misafirhanelerinden ücretsiz yaralandığım için ilk olarak oraları aradım ama tayin dönemi olduğundan yer olmadığını , rezervasyonların kapalı olduğunu söylediler..

(Öğretmen Evi'de ful )

Bana acil tarafından varsa bi' hotel ile görüşüp kişi başı gecelik yatak ücretlerini öğrenebilecek Bilecik'de ikamet eden bi' arkadaş lazım (: Törene katılıp bi' gece kaldıktan sonra geri dönmem gerekiyor..

İlgi ve Alakanıza şimdiden teşekkür ediyorum..