fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankadan gönderebiliyorsak çalışmak isterim,ptt ile ugraşamam açıkcası
maalesef banka olmaz daha banka hesabım yok
Unutmayın kontör ilede açıyorum