Konu
Yeni Projemiz
10-06-2008, 12:58:04
#30
Serkan Özduman
Bu akşamda gelebilirsiniz arkadaşlar.
Önce Starbucks, sonrada Mars' a gideceğim
Kahve içmek isteyen varsa pm atıp tel.imi alsın