Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a4tech x7 kullanıyorum 1 senedir.
Bende A4Tech kullanıyorumda modeline nerden bakıoz poposunda yazan mı modeli ?
Edit: Benimki bu..


Çok memnunum tavsiye ediyorum.
Kullanalı yaklaşık 2. yıl oldu.