Konu
USB Maouse Tavsiyeleriniz?
10-06-2008, 12:21:14
#7
RiG
Üyeliği durduruldu
Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
a4tech x7 kullanıyorum 1 senedir.
Bende A4Tech kullanıyorumda modeline nerden bakıoz poposunda yazan mı modeli ?
Edit: Benimki bu..
Çok memnunum tavsiye ediyorum.
Kullanalı yaklaşık 2. yıl oldu.