Konu
Yeni Projemiz
10-06-2008, 11:36:28
#28
Sener
Projeniz çok güzel tebrikler. Bitince bir demo görmek isteriz.
Ayrıca Serqan ne zaman görsem Starbucks' ta kahve ısmarlıyorsun gözümden kaçmadı değil.