Özel bir teknoloji dergisinde okuduğum bir yazı vardı. Anlatılan sunucular için otomatik işletim sistemleri... Peki bu ne demek? Hiç anlamayan biri bile cd yi takacak ve başla, ileri, ileri ve sunucu hazır. En ilginç olanıda bu işletim sistemlerinin içinde özel yönetim panellerinin(hosting v.s) olması...
bır kaç kısıye daha danıstım suanlık vps ıle ıdare edecez musterı geldıkten sonra sunucuya geççem bakalım hayırlısı