pa5ha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş biraz daha açık yazsan o konuları pek bilmiyom yani php.ini içerindeki ayarla oynamamı söylüyon ama nasıl?
php.ini'deki ayarı sunucu sahibi yapması gerekiyor.