Konu
Pislik Herif Ööööö
09-06-2008, 19:51:43
#23
Wii
mustafapeksoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu domaini ben alacaktım
domain bölümünde görmüştüm bi bakayım dedim ama alınmış hayırlı olsun
.net org boşta
ben yayımlamıştım hatta o domainleri sonra kendime böle pislik bi blog yaptım