Windows 2003 ve 2008 için CD olayını pek kabul edeceklerini tahmin etmiyorum. Ayrıca Microsoft Türkiye'nin bu tarz işler için bir yetkisi yok diye biliyorum sadece sizi merkez ile görüştürmek için aracı olabilirler kanımca..

Ayrıca proje gerçekten çok güzel bir proje hele .NET gibi bir teknoloji ile hazırlanması çok çok iyi , bir de merakımdan dolayı bir soru sormak istiyorum bu proje de .NET 3.5 ile birlikte WCF gibi teknolojileri kullanmayı düşünüyormusunuz ya da kullanacakmısınız?