Yeni kısacası bu sistem ile birlikte 1 sunucu alıp tüm uygulamaları içine gömerek tostçuluk diya tabir ettiğiniz şartlar ortadan kalkmış olacak. Bu arada 200 . mesajımıda burda yazmışım ileri derecede yönetim modülleri yazmayıda planlıyoruz kendi backup uygulamamız , nofication uygulamamız , herhangi bir gms şirketi ilede anlaşabilirsek sms desteği olabilir tabi bunlarda 45 sayfalık hazırladığımız proje dökümanın 43. sayfalarında yer alıyor sanırım. Birde yurtdışındaki hostgator , dreamhost ve diğer ünlü firmalar gibi çok rahatlıkla 20 GB Web alanı verebileceksiniz çünkü clustered bir yapı olacak. Microsoft Türkiye genel müdürü Çağlayan bey ilede görüşüp Windows 2003 ve 2008 üzerinde kendi katılımsız kurulum cd mizi basmayıda düşünüyoruz uygulama için.