Bir mail hesabımdan iki siteye üye oldum. O hesabı benden başka bilen yoktu. 1 hafta sonra açtım baktım virüs dolmuş. Benim hesabım yahoo gönderilenler hepsi çöpe gidiyor. Ama bu forum sitelerinin yaptığı şeylerden bıktım. Bu mail hesabını benden başka bilen yok. O yüzden eminim onlardan birileri otomotik yolluyor.

Bir daha hiçbir forum sitesine üye olmayacağım (Webmaster forumları hariç)

Sarınım forumlar üyelerinin mail hesaplarını dağıtıyorlar mailist diye. Onlarda çok akıllı ya yahoo mail hesabıma virüs yolluyorlar.

Size tavsiyem büyük forumlar hariç üye olmayın. Sonra posta kutunuz onlarca virüs ile karşılaşabilirsiniz.