1 - Güvenlik seninle alakalı bişey 2 sinde de bişey değişmez ama güvenlik den kastın dos saldırıları vs ise datacenter la alakalı birşey diye düşünüyorum.
2 - Yurk dışıyla çalışanlar tr den almak istemiyor, tr dekilerde zamanla yurt dışına akıyor sanırım yurt dışı daha iyi ama ben herzaman yerli datecenter taraftarıyım.
3 - soruyu anlamadım

4 - bütcene uygun bir dedicated alabilirsin profösyonellik açısından daha iyi olacaktır en azından ileriye dönük olur.
5 - olur ama zaten manuel bile taşıyabilirsin sonuçda tek site. bi server dan diger server a çekersin bilgisayarına hiç indirmeden.
Diye düşünüyorum. kişiye göre cevaplar değişektir.
Saygılar