Yalnız eleman bi itirafta bulunmuş. orjinalinde(qpiksel) menüde Grafik Tasarım var, kopyasında yok, yapamıyoruzki çalıyoruz anlamına geliyo sanırım. aslında şöyle bir eklemeyle onuda çalabilirmiş. -Grafik Tasarım(istek üzerine çalabiliriz).