demekki bu aleme ilk atılan herkez düşünüyor bende düşünmüştüm düşünen 3-4 arkadaşıda bu yoldan çevirmiştim :P
Özel bir teknoloji dergisinde okuduğum bir yazı vardı. Anlatılan sunucular için otomatik işletim sistemleri... Peki bu ne demek? Hiç anlamayan biri bile cd yi takacak ve başla, ileri, ileri ve sunucu hazır. En ilginç olanıda bu işletim sistemlerinin içinde özel yönetim panellerinin(hosting v.s) olması...