konuyu açan arkadaşıma şahsi görüşüm şudur ki; r10' a üye olup da, dudak ısırtacak rakamlar kazanan onca insanın olduğunu tahmin ediyorum ki; ve helal olsun diyorum sadece.
Birçok insanın 2k, olmadı 5k, o da olmadı 10k yı ve üstünü yakalarken, ufak bir detayı es geçmeleri onlara günlükte ve yekün olarak da aylık ve yıllık bazda çok çok kayba uğradıklarını tahmin ediyorum.
Her konuda olduğu gibi para kazanmanın da başarısı detaylarda ve önemsiz gibi görünen noktalarda gizli. Yeter ki ufkumuz açık olsun ve kalıplardan kurtulmasını bilin.