Konu
Vbulletinde Arkaplan Nereye Eklenir
08-06-2008, 16:14:19
#8
numberone75
Üyeliği durduruldu
smileyleri ftp ye attım ama forumda x işareti olarak çıkıyor yani gif gözükmüyor? sorun nerede acaba? birde mause efect kodlarını nereye eklemem gerekli şimdiden teşekkürler