access çok kasıyor 500mb veritabanından sonra hep timeout verdi bize, tabii server ile de alakalı, online olarak veritabanını onarıp, hızlandıran, tamir eden aspler var yada bilgisayarına indirip onarla biraz hızlandırabilirsin. Birde istatislikleri silersen rahatlatır baya en azından asp forumda öyle idi.