Konu
flash kaydetmek istiyorum, hangi programla olur.
08-06-2008, 15:35:01
#1
BEYZADE
Forumda üyelerin nasıl pm gönderebileceğini, nasıl konu açabileceğini flash olarak göstermek istiyorum.
Kayıta başlayacağım, nasıl yapıldığını göstereceğim, swf olarak kaydedilecek.
Hangi programla yapabilirim ?