nano iletişim hakkında baltalamalar hissediyorum ben 2 aydır bu servisi kullanıyorum 2 ay süresince 6k lık dizi sitemde ki bilirsiniz video siteleri bw çok yer max 3-4 kere sorun yaşadım ve bu sorunlar 15 dakkayı gelmedi msn den hemen iletişime geçtim ve hemen çözüm buldular.Bu servisi kullanan kişi olarak bu suçlamaları doğru olduğuna inanmıyorum