arkadaşlar bi arkadaştan msn de tanıştık ve domain aldım yeni reglemedi elindeki bi domaini verdi sonra adam başkasıyla anlaştı ve bana domaini ver dedi ben de veremem dedim çünkü satış gerçekleşti ve ben domaini başkasına sattım sonra bi baktım domaini veren adam tüm bilgileri değiştirmiş meğerse adamın domain bayiliği varmış ve ona bağlıymış sonuçta olan bana oldu güme gittim nolacak şimdi napabilirim ?