ooo ben bunu okulda yaptım bi anlatiyim..
şimdi siteyi açtım arkadaşa dedim ki bu bir medyumun sitesi herşeyi biliyo dedim
işte ne sorarsan söylüyo dedim...
Sonra başladım sormaya yanımdakininn t-shortü ne renk? gözü ne renk fln inandı ..
Ama asıl bomba şuydu.. sınıfa gitmeden önce yazılı notlarını öğrenmiştim bi kaç kişininki aklımdaydı, e haliyle arkadaşımın kide aklımdaydı . Yanımdaki yazılıdan kaç aldı dedim 56 yazdı .. 30-35 saniye sonra arkadaş geldi yazılı notlarını okudu "56" ciddi ciddi şok oldu. neredeyse sayısal loto sonuçlarını yazdıracaktı bana
işte sonra dedi ki ben sınıdı geçebilcek miyim" 6 zayıfın var" yazdım artık dünyadan kopcaktı nerdeyse

ama sonra gösterdim