İnsanlar ne kadar nankör. Tam 2 gündür default temayı grafik+css editleyerek adam etmeye çalışıyorum. Arkadaş bunu buraya yapmış ve paylaşmış. Açık konuşayım, yaptığım bir temayı kimseyle paylaşmak istemem. Arkadaş bunu yapmış, bir teşekkür edeceğiniz yere hırsız, çalıntı tema felan diye laf atıyorsunuz. Her tema mutlaka ya default temadan, ya da herhangi popüler bir temadan, ya da normal bir temadan editlenmiştir. Bi arkadaşın dediği gibi maksat üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek..