Konu
Fatal Error (çok gıcık)
03-09-2006, 18:15:01
#3
Dogan
Bendede oluyordu, amerikadaydı sunucum alamanyaya aldılar artık olmuyor :d ama tam olarak neden oluyor, çözümü nedir bilmiyorum...