Merhaba arkadaşlar canım sıkılıyordu server ın ayarlarına bi bakayım dedim girdigimde my.cnf dosyasının olmadıgını gördüm. server da herhangi bir problem yok ama olmaması beni şaşırttı. olmaması sizce sakıncalımıdır ve ne yapmalıyım.

Saygılar.