Rooxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xp sunucu bulursan banada haber ver.
Windows 2003 Web edition kurulmuyor, Diğer sürümlere (standart , datacenter edition ve enterprise editio) kurabilirsin.
Windows 2003 Server Enterprise Edition'a kurulur.

ama öyle herkesin bildiği gibi kolay bir kurulum değil