Daha önce 1 yıl kadar Private server geçmişimle yardımcı olmak istiyorum. ben PasaKO serverinin Adminiyim. Windows Server 2003 ile fevkalade bir şekilde server kuruLuyor. oyunu kapatmadan önce test server olarak bir vps açıp 1299 server kurdum. ve de işletim sistemi olarak windows 2003 enterprise edition r2 kullandım. hiçbir şekilde sorunumuz da yoktu. oyunun verimli çalışmasını istiyorsanız hat ve de ram e önem vermelisiniz. mssql server 2000 kuLLandığım halde 1,7Gb ram gibi devasal büyüklükler mevcuttu. server dosyaları kendi başlarına 700mb ram harcarlar. bunu içine de windows un normal bir şekilde çalışmasını katarsak en az 3 gb ram e ihtiyacınız var. işlemci olarak core2duo E6600 işlemci yeterli gelecektir. hat olarak 10mbit sabit bi hat 1299 versiyon private server kurarsanız 600 oyuncu oynatabilirsiniz.
Saygılar.
Semih Tuğrul
İlkten beta olarak açacağım ve max. 200 insan yeterli eğer bu sayıya ulaşırsam seviyeyi yükselteceğim.
Bana lag yapmayacak sunucu yada vps lazım.Uygun fiyatlar bekliyorum