Tam anlayamadım ancak bu işi meslek haline getrmekten bahsediyorsunuz sanırım. Eğer öyle ise ben bu konuyu baya araştırdım ve bu işi bilen üstadların dediği şu oldu, bir yere gir ve çırak olarak çalış. Her şey pratikte öğrenilioyr kursa dahi gitseniz bir yere kadar. Bu nedenle birilerinin yanına girip çırak olarak çalışmak ve ondan bir şeylet öğrenirken de kendimizi geliştirmek. Sanırım bu işi meslek haline getirmek için altın kural bu.

Başka bir yöntemi varsa bekleriz tabi