death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla öyle diyorsunuz fakat site 25k ve 300 online ye dayandı access veri tabanı ile
bilende konuşuyor bilmeyende

bi arkadaşım access ile 40k ya geldi, sorun çıkartmıyordu, sonralarda site hızlansın diye mssql e geçti daha güzel oldu. sağlam kod yazarsan 40k dahi dayanabiliyor.

tavsiyem öncelikle mssql e geç, 2 saat içinde veritabanını kopyalayıp geçişi tamamlayabilirsin.