arkadasım 1000 konuyu 20 ye acıyolarsa durma derim ben o fiata onca konuyu acamam sonucta zaman harcıyorum emek harcıyorum ve bence fiat hiçde fazla deil senin fiatlardan haberin yok galliba valla herkes kesesine göre bişi diyemem benim talebim yazıyor konularımda öyle safsafa konular deildir