dostum ben u600 kullanıyorum
sesi az cıkıyo doğru
sarj az gidiyo
kamerası guzel fakat flaş ışık gibi cok yeterli olmuyo
cok hoş şekil bi telefon
çoğu samsungta olmayan müzik dinlerken menu dısına cıkabiliyosun
radyo özelliği mevcut
alarm özelliği guzel istediğin kadar alarm kur
bir bayan için cok ideal bir tel ama nokiadan şaşma derim ben karar senin