Konu
Aramızda Casus Olabilir
03-09-2006, 00:27:37
#12
maniakcoder
k2an adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hyr o hep aldatma idi.Sağ gösterip sol vurma misali...Ben muyaptan ayrılacagım icin acıkladım.Bu forumda 2 kişi daha ekimizden ama onlar isimleri gizli tutacaklardır
aferin benim ismimi verme...