Alıntı
Temalar bastan yapılmıyorki hepsi Default editi.
ben mi bilmiyorum sen mi bilmiyosun?

sıfırdan tema yapmak default'u kimseden görmeden, (ç)almadan yapmak demektir. öyle temanın altına istediği imzayı atsın

ama başka temanın tcatları değiştirip designed by xxx yazarsa o tasarımcı fln değildir

bu konuda ki tema onlara mı ait? hiç sanmıyorum neden mi? temanın içinde ki ultrabilisim.js dosyasının içinde

/*========================================================================*\
|| ###################################################################### ||
|| # Copyright © 2002 - 2008 Reuter & Bloeß GbR.                          ||
|| # vBulletin Styles, phpBB Styles, wBB Styles, Web Templates, Web Design, vBCMS | Lizenzbedingungen unsere Produkte     # ||
|| ###################################################################### ||
\*========================================================================*/
var ultrabilisim'de benimde üyeliğim var ve adminlerini tanıyorum.(eren'i) ona veya bi başkasına değil herkese sözüm

neyse konu sapmasın tema güzel düzenlenmiş şimdi bende yeni sitemde düzenleyip kullanıcam