Konu
Siteme Sadece Ben Giremiyorum
04-06-2008, 13:31:56
#9
BLaCK_and_WHiTe
ottomann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Proxy den sanırım..
Sadece proxy ile bağlanabiliyorsa ipsi makina erişimine kapalıdır. Modem resetleme vs. seni kurtarmaz sanırım