u600 kullanıyorum
Daha önceki kullandığım telefonlar hep nokia ıydı.
Burda dikkat etmen nokta daha önce nokia kullandıysan memnun kalmayabilirsin ayrıca alışman 3-4 gün alacaktır.
Şarjım 2 gün kadar gidiyor ( nokia kadar gitmiyecektir bunu başda kabul etmen gerekiyor )
Seside az çıkıyor u600 ün doğrudur (e250 de aynı problem var kod yazıp sesini açıyorlar)
Fakat slide kapak havalı oluyor ne yalan söyliyeyim tek artısı bu diyebilirim
Dediğişiklik olsun diye alabileceğin bir telefon u600 fazla birşey beklememen gerek