arkadaşlar bu samsung'ların hepsi mi böyle mesela abimde e250 var aradığım zaman ilk 2 saniye zil sesi kısık çıkıyor ondan sonra sesi yükseliyor. Çağrı attıklarında falan hiç duyulmuyor.

d900i ve u600 'de de böyle mi?