Konu
samsung u600 kullanan?
03-06-2008, 15:06:13
#17
Jonturk
arkadaşlar bu samsung'ların hepsi mi böyle mesela abimde e250 var aradığım zaman ilk 2 saniye zil sesi kısık çıkıyor ondan sonra sesi yükseliyor. Çağrı attıklarında falan hiç duyulmuyor.
d900i ve u600 'de de böyle mi?