yaptığınız uyarılar için teşekkürler ama sonuçta siz buraya olumsuz şeyler yazdıkça insanların fikri değişiyor .. sonuçtam utlaka yapan vardır .. en azından lisanssız vb forum açıcaksam ki kapatılacağını bende biliyorum farkedilirse , zoints ve vbseo gold vsnin cracklari var sanırsam ..