VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sizin vBulletinin lisanslı olduğundan haberiniz varmı
Ben ona Lisanssız ŞekLini Dedim KriterLerinde Vb Kurmak İstiyorum Dediğine Göre Lisansını Düşünmüştür