VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forumda/announcements.html
========================
160$ yada 85$ ı cebinizdenmi vereceksiniz yada null mü kuracaksınız ?

acaba lisanslı olduğunu biliyor mu.