https://www.r10.net/forumda/announcements.html
Alıntı
19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
========================
160$ yada 85$ ı cebinizdenmi vereceksiniz yada null mü kuracaksınız ?
