Micro_YqT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğin Rakama BunLarı YapabiLecek kişi Zor Ama. İstersen ben Sana

1 GB Web Alan
40 GB Trafik
Sınırsız Alt Özellikler

Yıl / 50 YTL

Bide Vb Kurarım 30 ytL de Cebinde kaLır

MSN : sales@microbilisim.net
WEB : http://www.microbilisim.net
https://www.r10.net/forumda/announcements.html

Alıntı
19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
========================

160$ yada 85$ ı cebinizdenmi vereceksiniz yada null mü kuracaksınız ?